reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Dorčáková

Jana Dorčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pracujúca študentka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Koňare jak še patri

Jana Dorčáková

Koňare jak še patri

Keď cestuješ dlhých desať hodín vypočuješ si mnoho príbehov a poprezeráš si veľa ľudí. O dvoch spolucestujúcich som teda musela napísať:

  • 18. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 471x
  • 10
Ako si Tesco robí so zákazníkmi čo chce…

Jana Dorčáková

Ako si Tesco robí so zákazníkmi čo chce…

alebo ako mi Tesco v Rožňave spríjemnilo veľkonočné sviatky Je to neuveriteľné ale Tesco je výborný hráč, skóruje s úžasnou dôslednosťou. Má totiž premyslený systém. Počas môjho sviatočného pobytu v Rožňave som doňho vstúpila trikrát a trikrát som nemohla uveriť, čo sa mi stalo.

  • 25. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 326x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu