reklama

Ako si Tesco robí so zákazníkmi čo chce…

alebo ako mi Tesco v Rožňave spríjemnilo veľkonočné sviatky Je to neuveriteľné ale Tesco je výborný hráč, skóruje s úžasnou dôslednosťou. Má totiž premyslený systém. Počas môjho sviatočného pobytu v Rožňave som doňho vstúpila trikrát a trikrát som nemohla uveriť, čo sa mi stalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Návšteva č. 1.: Chcem si kúpiť čokoládu pre diabetikov. Pri pokladni mi predavačka oznámi, že tovar nie je uložený v systéme a usmeje sa na mňa. Čokoláda skončí namiesto v mojej taške pri jej pokladni. Pripomínam, že bola vystavená ako každý iný tovar na regáli...
Návšteva č. 2.: O deň neskôr som to skúsila znova. Situácia sa opakovala. Čokoládu personál nestiahol ani z predaja, keďže je nepredajná a ani si ju nenahodil do systému. Asi som jediný diabetik v Rožňave, menšina. No a s menšiny sú nie vždy vypočuté…
Návšteva č. 3.: Tak táto ma dojala najviac. Predstavte si, že si kúpite grapefruity za neuveriteľných 18,90 z pôvodnej ceny 36,90 a presvedčí vás o tom transparent s obrovským nápisom -50%. Takisto vás zlákajú aj jablká za 19,90, ktoré stáli 25,90. A teraz si predstavte ako by ste sa tvárili, keby vám pri pokladni zarátali pôvodné ceny bez žmurknutia oka. Predavačka vám nato povie, že tie ceny sú staré, platili včera. Zavoláte si teda kompetentnú osobu. Tá vám dá síce za pravdu, ale snaží sa aj situáciu vysvetliť: „Viete ráno to systém online menil a my sme to nestihli ešte zmeniť.“ Pričom bolo hodinu a pol po otvorení obchodu. Žeby niekto rátal zisky priamoúmerne nevšímavosti zákazníka pri pokladni?
Tak výborne Tesco, gratulujem k úžasnému systému. Ďakujem, že sa správaš k nám občanom, a teda tvojmu hlavnému finančnému zdroju, tak dôstojne a férovo. Tesco- charita roka, ale s akou tvárou?


Jana Dorčáková

Jana Dorčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pracujúca študentka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu